nedeľa 26. júna 2011

RIVALITA !

Rivalita v našom tanci je dobrý element, bez rivality by sme pravdopodobne nerástli, nikto z nás by sa možno nepotreboval nikde posunúť. Je to prirodzená vec, každý mladý chce silou mocou vyhrávať !



Myslím, že rivalita a agresivita su dve rozdielne veci a predpokladám že ste videli battle na youtube už milionkrát ako sa dissujú dve skupiny z jednej strany na druhú. Mnohokrá používajú gestá, ktoré ani nesúvisia s battleom, len aby vykolajili tanečníka. Ďalši kričia nezmyselné veci (To som ja, niekedy) !
Myslím, že to bol TYGUAN, čo povedal, že ak tanečníci ukazujú gestá typu, že niekto padá a biteuje,tak ho to ako porotcu uráža, pretože tanečník tým naznačuje, že hej porotca ty to nevidíš?
Veci ako cock čo som už spomínal, niesú správne, ale asi som to nespomenul, sme len ľudia a niekedy si to jednoducho situácia sama vypýta !
Všetko to k tomu celému patrí, myslím rivalitu a kadečo s tým spojené.
Predposlednú vec, ktorú by som chcel povedať, je to, že ak niekoho nerešpektuješ za jeho tanec, respektíve nepáči sa ti to čo robí, ako tancuje a podobne, to neznamená, že spolu nemôžete byť kamoši.
POsledná vec, hádky často vznikajú preto, pretože, ľudia si nevedia uvedomiť, kde je ich miesto. Jednoducho, treba byť sebakritický, nikto nieje dokonalý, nikto !

BTW. NA MARGO RENDEZ JAMU, keďže včera sa konal tento JAM by som chcel len povedať toto.
Veľký rešpekt Tomimu z Produktu, že si dal námahu takýto jam zorganizovať, bol to môj prvý Rendez a naozaj, každý kto si toto prečíta dúfam, že nabudúci rok príde podporiť túto akciu. Fakt skvelo zorganizovaný jam, chill, teplo, slnko, hudba, tanec, porota skvelo vybratá, čo viac chcete ?
Tomuto jamu sa dá vytknúť iba občasný dážď, ale to Tomi bohužial asi ovládať nevie :D ...

PZ
MBJ
HASTA LA MUERTE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára